+ don’t you look into my eyes and lie again
Assalamualaikum and hello, thank you for visiting my blog. Here you will know my entire life. Through my ups and down with my kesayangan. lol

blog name: Tokazumeika
online:
of:
owner: Fatin Najwa
ver.: Something!
followers: +100000
Friday 13 December 2013 at 16:25 with 0 comment(s)

       Assalamualaikum and may you all have a blest day. Nampaknya sekarang aku makin gemar update blog. Aku memang suka jenis cerita tu ni semua aku suka cerita. Kadang kadang suka cerita dekat bantal angry bird sebab bantal tu pandai simpan rahsia berbanding yang lain. Kemon, kadang kadang je ye. Bukan selalu pun. Aku nak bagtau serba sedikit pasal seorang budak perempuan comel ni. Dia tak kenal aku pun tapi aku kenal dia.

          Namanya Nur Najwa. Sekolah di starp. Idk why aku minat sangat dengan dia ni. Bukan minat macam lesbo ye. Kiranya macam aku minat dengan cara percakapan dia, cara dia menasihatkan orang. And dia ni funny jugak kekadang. Haha. Sebenarnya, dari dialah aku baru sedar semua kesilapan aku. Macam aurat semua tu. Aku suka baca tweet tweet dia, kadang kadang aku pun ada terasa jugak. Haha. Tapi, biasalah manusia tak pernah lari dari masalah. Paling kelakar dia ni agak jelous mungkin dengan team pmr, yelah dia team pbs kena buat banyak kerja, kalau aku mungkin aku sekarang pun dah mengeluh agaknya. Hehe. Apapun aku doakan kejayaan dia. Semoga berjaya adik nur! Even, dia tak tak tahu aku selalu stalk dia ni, entahlah setiap kali aku berdoa mesti aku teringat muka dia. Haha. Em, takpelah kita diam diam jelah ye.

           Bestfriend ? Entahlah, aku tak tahu mana satu bestfriend aku ni. Syazana. Dhiha, Farida or Linda. Aku sayang diorang semua ni. Tapi itulah, orang yang aku percaya selalu buat aku sakit hati. Orang yang setia dengan aku, gaya macam tak ambil berat je. Tapi mungkin salah aku sebab aku tak mulakan dulu. Sokaylah, janji aku tak putus kawan. Apapun, diorang berempat ni kawan aku selama lamanya.

           Nampaknya cuti pun dah nak sampai ke penghujungnya. Baguslah, aku pun tak sabar nak masuk ke alam persekolahan semula. Haha. Beriya je aku ni, nanti bila dah sekolah confirm nak cuti. Lumrah pelajar sekolah kan. Kena faham. Hehe. Semoga tahun 2014 bakal menjadi tahun yang terindah dan lebih baik bagi kita semua. Amin. Assalamualaikum.
                                                                           Gud byebye