+ don’t you look into my eyes and lie again
Assalamualaikum and hello, thank you for visiting my blog. Here you will know my entire life. Through my ups and down with my kesayangan. lol

blog name: Tokazumeika
online:
of:
owner: Fatin Najwa
ver.: Something!
followers: +100000
Saturday 14 December 2013 at 17:47 with 1 comment(s)

                Assalamualaikum. Selamat pagi, alhamdulillah Allah masih hidupkan aku harini. Seperti biasa, cuti yang bosan. Jadi kerja aku asyik buat benda ni jelah. Haha. Hilang sikit bosannya. Nak text youk, kredit tamat tempoh, heh rindu lah pulak. aihh. Haha. Nak cerita sikit sikit jelah pasal Syamil ni a.k.a youk. Kitorang tak kapel pun sebenarnya, tapi bila dah mula rapat haa lain dah ceritanya tu. So, kalau orang tanya kitorang just cakap kitorang couple. Hiks. Biarlah, lagipun kitorang dah anggap kitorang ni ada hubungan istimewa. So, zip mulut hangpa sekalian. okayy.

                   Youk ni dulu awal awal pemalu tau. Pemalu gilosh. Tahap kuasa ke berapa tah malunya aku pun tak tahulah. Pernahlah eh bukan pernah memang banyak kali terjadilah Youk ni datang jumpa aku dahi dia kemain berpeluh, gaya macam baru habis lari 100 meter gayanya tau. Malu sangat agaknya dengan aku. Haha. Sokay, nampak comel. Ehh ? Haha. Whateverlah, aku puji buah hati aku sendiri lantak akulah nak cakap pe kan. haha. Em, dia ni mulut agak laser jugak kekadang. Aku pun naik seram kalau dekat dengan dia. Haha.

                   Dia ni suka merendah diri. Tapi kekadang tu poyo bakhang aku cakap. Maklum, pemain bola kena poyo kan. Ceh, youk memang poyo sejak azali. Haha. Sometimes, aku jelous jugak tengok dia cakap dengan perempuan, tapi bila fikir balik, em takpe, cakap je pun, lagipun kalau jelous sangat pun susah jugak. Relationship boleh putus. Mak aih, seram sangat tu ceritanya. Haha. Ingat lagi masa rombongan, dia teman aku masuk kedai beli jajan, sombong kemain aku nak offer belanja tu, dia taknak. Sabor jelah dengan youk tu. Haha.

                   Paling tak suka, bila ada orang kata youk tu pendek and muka berjerawat. Eh, dah Allah nak jadikan dia macam tu, nak komplen apa. Agaknya diorang jelous muka takde jerawat kut or mungkin tinggi sangat. Ingatlah, semua manusia ni tak sempurna. Kritik diri sendiri daripada kritik orang lain. Nasib baik youk ni pendiam je orangnya. aihh. Apapun, dia ni kalau banyak cerita, memang kepoh mulut dia bercerita, tapi kalau diam, memang dengar cengkerik je bercakap. haha. Dah faham youk ni.

                   Walaupun ramai tak percaya aku dengan youk, aku kesah apa. Janji aku bahagia. Tak ganggu orang lain pun kan. Seriously, gua jatuh hati dengan dia beb. Ramai kaum hawa pandang dia sebelah mata, hangpa tak tau perangai dia cemana, kalau hangpa tau mesti ramai dok pikat dia. Demo lani. Haha. Anyway, cheq sayang naa kat dia. Dia cheq dah kebas dulu. Haha. Ok assalamualaikum.


                                                  Mohd Syamil Irfan bin Muhammad Radzi