+ don’t you look into my eyes and lie again
Assalamualaikum and hello, thank you for visiting my blog. Here you will know my entire life. Through my ups and down with my kesayangan. lol

blog name: Tokazumeika
online:
of:
owner: Fatin Najwa
ver.: Something!
followers: +100000
Friday 27 December 2013 at 22:34 with 0 comment(s)

                    Assalamualaikum. kabarin semua peng'update' blogger and my stalker. Ceh perasan je ada stalker gua ni. Haha, nevermind kita abaikan. Em cam lama je cam lama je tak update. Haha. Lama gak lah sebenarnya sebab malas nak on komputer je. Ni tetiba rajin puler and tengah free so kita sharing cerita lah ye. Hehe. Lagi beberapa hari je nak sekolah ni and aku nak kata semangat tak jugak tapi adalah sikit semangatnya. Cuma tahun depan subjek dah lain ler, aku masih terasa kejap je belajar subjek f1 f2 dan f3. Em besar dah aku. hihihihi.

                    Cerita pasal result pmr. Luluh hati aku bila dapat tahu result aku. Serious aku sedih sangat. Aku rasa cam nak ulang je exam tapi nasi dah jadi bubur. Menyesal pun dah tak guna kan. Aku dapat 5A 4B je. Time dapat result tu aku nampak sangat muka abah kecewa, aku rasa nak nangis tapi tak keluar puler air mata. Paling aku ingat abah cakap "em mrsm dah tak dapat lah ni" aku rasa nak je peluk abah masa tu nak cakap aku mintak maaf sangat sangat tapi aku malu. Sedihnya sampai skarang. Tak dapat nak penuhkan hasrat abah. Em em em, wawa mintak maaf bah. Serious aku jelous dengan diorang tp aku diam je. Salah aku usaha kurang. Tutup cerita ok dah.

                     One more abah dah janji nak belikan phone tp masa beli phone tu aku langsung takde mood rasa cam taknak beli. Last last abang aku pilihkan. Bila fikir balik aku nak tebus balik apa yang aku dah buat. Aku nak tunjuk kat abah spm aku pulak. Aku harap sangat spm nanti aku tak kecewakan abah macam mana aku dah kecewakan dia masa result pmr. Amin ya rabbalalamin,

                    Tahun depan dah f4. Ramai tanya aku nak ambil aliran apa. Em aku ambil aliran st. Kalau nak sains aku tak minat nak jadi doktor dan seumpamanya, Lagipun abah tak kasi ambik bio. Mungkin abah tau aku tak boleh bawak kut. Takpe, dengar cakap abah je. In Shaa Allah semua aku belajar berkat. Ok lah bye assalamualaikum.