+ don’t you look into my eyes and lie again
Assalamualaikum and hello, thank you for visiting my blog. Here you will know my entire life. Through my ups and down with my kesayangan. lol

blog name: Tokazumeika
online:
of:
owner: Fatin Najwa
ver.: Something!
followers: +100000
Saturday 5 April 2014 at 00:40 with 0 comment(s)

              Assalamualaikum kepada semua. Semua dalam keadaan baik ok. So harini bosan dan agak free jd aku pun rajin menaip blog harini. Em dah baca kan tajuk atas. Agak agak berkenaan dgn siapa? Em mestilah youk, kesayangan aku. So, sebenarnya aku degn dia sekelas but jarang tegur. Apa apahal, mesti dia yang tegur dulu. Dia pernah cakap muka aku kat sekolah garang sangat sampai dia takut nak tegur, idk why muka aku camtu dia pun mungkin dah faham cara aku kat sekolah. Bukan taknak tegur, tp aku malu sangat entahlah aku pun tak tahu.

             Kekadang nak tegur tp tak kesampaian, aihh mesti dia ingat aku tiap tiap hari marah dia. Rupanya betul lah kata orang, kalau sekelas dgn pasangan ni susah, asyiklah jelous aku dibuatnya even sekejap je dia cakap degn perempuan. Kekadang tu, rasa nak cakap kat dia je "dah dahlah tu cakapnya" but simpan je dalam hati. I trust him ok. Waktu LK rasanya tak pernah kut tak kena bahan dgn cikgu, em malunya lahai. Tp youk aku nengok selamba je, whateverlah kan.

            Sometimes bila termenung, mesti aku akan gandingkan dia dengan "someone". Em secocok puler aku negok dia, halamak jelous lg. ((berfikiran negatif lagi, lagi dan lagi)) Sorry youk. And aku sentiasa lepaskan kemarahan aku kat dia, dan dia tapi pernah pun keluh, kalau lelaki lain mungkin dah lama tinggalkan aku kut. Thanks fr everything ok. Sampai bila bila, aku sayang kau. Aku akan tunaikan janji janji aku, janji janji KITA. I hope u still remember it. Sorry selalu jelous, selalu marah, selalu fikir bukan bukan, selalu sakitkan hati kau, selalu buat kau tak tentu arah SORRY FR EVERYTHING DEAR!


  (Lastly, do remember me, do remember our first conversation, do remember our memories, love u sayang)